Saturday, September 23, 2006

DEURRES!

DEURRES!
La paraula DEURE repugna!

Al gra: No m'agrada emportar-me llibres amunt i avall.
Aqui teniu els deures. (per qui els vulgui ferhahahaha)

Primera troballa:
Capitols de l'1 al 5 i capitols del 5 al 10 d'Una imatge val més que mil paraules del Jesús Tuson, feu click a Free, espereu un compte enrere, un cop acabat introduiu el codi, clickeu a download i bon profit!



Recordo que un arxiu desapareix de rapidshare (el lloc d'on es descarreguen) si en 30 dies ningú se l'ha descarregat.
Si el link ja no és vàlid, podeu demanar a veure si s'hi pot fer alguna cosa.
Salut.

3 comments:

Anonymous said...

Com ha dit ja la nostra companya d'estudis CACA, t'agraïm molt el fet de que hagis perdut temps de la teva meravellosa vida per fer un favor tan gratificant perquè tots t'hem donat les gràcies amb un bonic somriure i espero que amb un aprovat.
si no et vam escriure res va ser per no perdre temps de lectura...
esperem els altres capítols amb molt somriure...
es que quins collons... estan agotats i em diu que em quedo al sofà sense buscar el llibre quan em vaig patejar Barcelona...

Ulises said...

Bé, moltes gràcies pels vostres comentaris.

Ja tenim les notes, no són tot flors i violes, però dir que el guillem ha tert un deu, i que és un dels ja 16 que es van descarregar l'arxiu.

Enhorabona a ell i a tots.

Merci

Anonymous said...

jijijijiji!
wola ulisssoooot!
k vols k et digui k GRASIES! pk jo estava ja kagantme pk no trobava el putu llibre i la ... no dire res no ens creia i em posava histerika! weno k moltes grasies x tot i tmpok kal k m diguis le skoses aixi k jo de ordinadors 0 ...:(!
weno k vagi be el proxim examen! enoreabonah a tots! muà!